نيك قحبه في كسها

جورج : انا اصلا تافهه حطيني قدام العاب تلاقي روح الطفل اللي جوايا بتهفهف كداهو قدامي 
انا : انت بتعمل ايه انت عبيط 
جورج : بس يالا انت فاهم حاجه انتو كلوكوا حمير 
كوارشي : *بيشاور لحد بعينيه * 
كرستينا : انا هخش 

موقع سكس – سكس فيديوفيديو سكس –سكس وفاء عامر – سكس نبيله عبيد

سكس دينا – سكس مني الغضبان – سكس مني فاروق


جورج : مين دي انا اول مره اشوفها 
انا : وانت بكسمك بتاخد الغياب كل يوم يعني 
جورج : كسم الكيرفي اللي في طيزها اح نييك 
انا : ميلفايه علي ابوها 
جورج : متشترك ياعم 
انا : لا ياع………. خخخخخخخخخخخخخخ كسمك بتهبب ايه اسكت اسكت 
جورج : *بيزعق * ماااااااااااايكل مشترك 
كوارشي: بس ياحماده 
جورج : للدرجه دي انا هفأ 
فاطمه : *بتوشوش كوارشي * فرصه تخلص منه 
كوارشي : ولو قضالي المصلحه يبقي مش هعرف اخلص منه 
فاطمه :الفرصه دي مش هتتكرر تاني اكسره في المسابقه 
كوارشي : لا انا عايزه 
مسجون : انا هشترك 
كوارشي : *بيرفع ايده وبيهيص * ابداووووووووووو الاحتفال 
انا : خخخخخخخخخخخخخخخخخخ كنت هتوديني في داهيه
جورج : اييييييه خنزير 
انا : دا انا هنيك خنزير امك دلوقتي يابن العايقه ياخلفه الرخيصه يابن الوسخه 
جورج : ياسطي احنا في سجن استمتع وافرح كدا 
هيما : مراهاااااااااانات 
انا : يابن المره الحايكه يامنيوك يابضااااااااان 
كوارشي : *جاي علينا * مستعد يابطل يالا المتسابقين كلها يجمعوا هنا وانا معاكو اهو هقف في الصف برضو وناتاشا هي الحكم 
المساجين : * عاملين دايره وواقفين يهيصوا ويشجعوا * 
ناتاشا : القوانين معروفه هو قانون واحد متتهزمش … المرحله الاولي النيك المفاجئ كل اتنين هيتنادي علي اسمهم هيبقو مع بعض اللعبه عباره عن هتقلعوا انتو الاتنين ملط وتوقفو ازباركو علي الاخر وتجرو ورا بعض وكل واحد منكم ليه 5 دقايق هيجري فيها ورا التاني في خلال ال 5دقايق دول لو قدر انه يوقعك علي الارض ويدخل زبره فيك يبقي كسب وهنشوف خد وقت قد ايه لحد مادخل زبره وبعديها المتسابق التاني هيبقي ليه 5 دقايق برضو يعمل فيهم نفس الكلام واللي استغرق وقت اقل هو الفائز في المرحله الاولي جاهزين 
كلهم : *بيهيصوا * 
انا : * واقف بتفرج عليهم مع المساجين * 

ناتاشا : ماندو – مسجونه // جورج + كرستينا // كوارشي + ليزا // فاطمه + عربي // مسجون + شاروخان 
مسجون : اشمعنا كل واحد فيهم معاه ست وانا اللي معايا راجل 
ناتاشا : قرعه 
انا : كوارشي بتتريق عليك علشان انت اقرع وكدا 
كوارشي : *بيبتسم * 
ناتاشا : الجوله الاولي ماندو والمسجونه 
المساجين : *بيهيصوا ويشجعوا * 
هيما : *بيلم مراهنات * 
ناتاشا : *بتصفر * الفائز ماااااااااااااااااااااااااااااندووو و …. الجوله القادمه جورج وكرستينا 

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started